Back To Top

SERVICE MANAGER

Overview

Ne jemi duke kërkuar profesionistë për rolin e Menaxherit të Shërbimit për të përcaktuar, menaxhuar dhe koordinuar ofrimin e shërbimeve të IT-së, me qëllim përmbushjen e nevojave të biznesit. Konkretisht, kërkohet përvojë në proceset e Menaxhimit të Shërbimeve IT.

Specific Skills
  • Përvojë në role drejtuese dhe koordinuese;
  • Njohës i mirë i gjuhës angleze;
  • Aftësi të forta drejtuese dhe orientuese të punës në grup;
  • Shkathtësi analitike dhe të zgjidhjes së problemeve.
Responsible For
  • Menaxhoni procesin e hartës së shërbimeve të biznesit;
  • Udhëheqë strategjinë, hartimin dhe zbatimin e shërbimit;
  • Menaxhon aktivitetet e mbledhjes, analizimit dhe paraqitjes së të dhënave të shërbimeve të TI-së;
  • Kryen aktivitetet raportuese lidhur me menaxhimin e shërbimeve;
  • Përmirësimi i proceseve për identifikimin, analizimin dhe zgjidhjen e problemeve të përsëritura në infrastrukturën e TI-së;
  • Përmirësimi i menaxhimit të incidenteve kritike;
  • Takohen me njësi të ndryshme për të identifikuar mundësitë për përmirësim;
  • Personalizo mjetin ServiceNow për t'iu përshtatur nevojave specifike të biznesit.
Niveli Arsimor

Menaxhim Teknologjie.

Vendndodhja e Punës
Full remote
Job Level
Senior